• bg22

L'annunziu ufficiale di a fusione di Ether Mainnet

L'annunziu ufficiale di a fusione di Ether Mainnet

Ether si move in Proof of Stake (PoS)!Questa transizione hè chjamata The Merge, è serà prima attivata nantu à a catena di balise via un aghjurnamentu Bellatrix.Dopu questu, a catena Proof of Work (PoW) di Ether migrerà à Proof of Stake (PoS) quandu un valore specificu di difficultà tutale hè righjuntu.
Sicondu u pianu, l'aghjurnamentu di Bellatrix si ferà u 6 di settembre di u 2022 à 11:34:47 UTC à l'epica 144896 di a catena di balise.
U valore di difficultà di l'endpoint tutale per attivà a fusione hè 58750000000000000000000, previstu trà u 10 è u 20 di settembre di u 2022.
Nota: Cum'è annunziatu prima, a reta di prova di Kiln hè ghjunta à a fine è l'operatore chjuderà u 6 di settembre di u 2022.

1661500163612

Sfondate

Dopu anni di travagliu duru, l'aghjurnamentu PoS per Ethernet hè finalmente quì!Tutte e rete di teste pubbliche sò state aghjurnate cù successu, è un aghjurnamentu di fusione di u EtherNet principale hè statu programatu.

A fusione differisce da l'aghjurnamenti di a rete precedente in dui maneri.Prima, l'operatori di u nodu anu bisognu di aghjurnà i so clienti di u Consensus Layer (CL) è di Execution Layer (EL), micca solu unu di elli.Siconda, l'aghjurnamentu hè attivatu in duie fasi: a prima fase, chjamata Bellatrix, serà cumpletata à una certa altezza di l'epica nantu à a catena di faro, è a seconda fase, chjamata Parigi, serà cumpletata quandu a capa di esecutivu righjunghji una difficultà tutale predefinita. valore.

Aghjurnate l'infurmazioni

1661500231866

U tempu

A fusione hè divisa in dui passi;u primu passu hè un aghjurnamentu di a reta Bellatrix attivatu à a capa di cunsensu à una certa altezza di l'epica.U stratu di esecutivu passa da a prova di travagliu (PoW) à a prova di stake (PoS), un passu cunnisciutu cum'è Parigi, chì hè attivatu dopu chì u valore di difficultà totale TTD righjunghji un valore predeterminatu.

L'aghjurnamentu di Bellatrix hè prevista per u 6 di settembre di u 2022 à 11:34:47 am UTC quandu l'altezza di a catena di balise righjunghji 144896.

L'aghjurnamentu di u livellu esecutivu, Parigi, serà attivatu quandu u valore di difficultà TTD tutale righjunghji 5875000000000000, chì hè previstu di accade trà u 10 di settembre - u 20 di settembre di u 2022. A data esatta di ghjunghje à TTD dipende da l'aritmetica di prova di travagliu, è stimi per u tempu di transizione ponu esse truvati in bordel.wtf è 797.io/themerge.

Una volta chì a capa di esecuzione righjunghji o supera u valore TTD predeterminatu, u verificatore di a catena di balise generà blocchi successivi.Una volta chì a catena di faro finisci u bloccu, allora a transizione di fusione hè cunsiderata cumpleta.In e cundizioni normali di a rete, questu succederà 2 epoche (o circa 13 minuti) dopu chì u primu "bloccu post-TTD" hè generatu!

Un novu tag di bloccu JSON-RPC, finalizatu, torna l'ultimu bloccu finali, o un errore se ùn esiste micca un tali bloccu post-fusione.L'applicazioni ponu aduprà sta tag per verificà se a fusione hè finita.In listessu modu, i cuntratti intelligenti ponu interrogà l'opcode DIFFICULTY (0 x44) (rinominatu PREVRANDAO dopu a fusione) per stabilisce se a fusione hè accaduta.Ricumandemu chì i fornituri di infrastruttura monitoranu a stabilità generale di a rete in più di u statu finali.

Liberazioni di Clienti

E seguenti versioni di u cliente supportanu l'aghjurnamenti di fusione nantu à a rete Ethernet principale.Innota chì l'operatori di nodi duveranu eseguisce i clienti di a strata di esecuzione è di cunsensu per stà nantu à a reta durante è dopu a fusione.

Quandu sceglite u cliente per eseguisce, i verificatori anu da prestà una attenzione particulari à i risichi di gestisce a maiò parte di i clienti in EL è CL.Pudete truvà una spiegazione di sti risichi è e so cunsequenze quì.Pudete ancu truvà stimi di a distribuzione di l'esekzione è i clienti di a capa di cunsensu, è ancu linee guida per cambià da un cliente à l'altru, quì.

Clienti di u Consensus Layer

111

Cliente Executive Layer

222

Attenzione: u cliente di versione geth v1.10.22 cuntene seri prublemi di basa di dati, per piacè ùn aduprate micca sta versione, sè vo aduprate sta versione di cliente, aghjurnà à v1.10.23 u più prestu pussibule.

Specificazione di l'upgrade

I cambiamenti chjave di cunsensu unitu sò specificati in dui posti.

A capa di cunsensu hè cambiata in u cartulare Bellatrix di u Repositoriu di Specificazioni di Consensus
A strata di l'esekzione cambia sottu a specificazione di Parigi in u repositoriu di specificazione di esecuzione
In più di questu, duie altre specificazioni coprenu cumu a strata di cunsensu è i clienti di a strata di esecuzione interagiscenu.

L'API Engine specificata in u repository d'execution-apis per a cumunicazione trà i strati di cunsensu è di esecuzione.
Optimistic Sync, specificatu in u cartulare di Sincronizazione di u repository di specificazione di Consensus, hè utilizatu da a capa di cunsensu per impurtà blocchi quandu u cliente di a capa di esecutivu sincronizza, è furnisce una vista parziale di l'intestazione di a catena da u primu à l'ultimu.
Unisce u prugramma Bounty Vulnerability

Trà avà è settembre 8, tutte e fusione di sfruttamentu rilancià avarà un multiplicatore 4x.I boni di vulnerabilità severa ponu esse finu à $ 1 milione.

Per più dettagli, vede u Prugramma di Vulnerabilità Bounty.

FAQ

1. Cum'è un operatore node, chì deve fà?

Dopu à a fusione, l'Ether Full Node hè una cumminazione di un cliente di Consensus Layer (CL), chì gestisce a catena di balise Proof of Stake, è un cliente di Execution Layer (EL), chì gestisce u statu di l'utilizatori è eseguite calculi di transazzione.I clienti Execution Layer (EL) è Consensus Layer (CL) cumunicanu attraversu porti autentificati utilizendu un novu set di metudi JSON RPC chjamatu API Engine.I clienti Execution Layer (EL) è Consensus Layer (CL) usanu e chjave JWT per autentificà cun l'altri.Per struzzioni nantu à cumu generà è cunfigurà stu valore, l'operatori di node anu da riferite à a documentazione di u so cliente.

In altri palori, sè vo site digià un node nantu à una catena di faro, allora avete avà bisognu di eseguisce ancu un cliente di Execution Layer.In u listessu modu, sè vo site un node nantu à a vostra rete attuale di prova di travagliu (PoW), allora avete ancu bisognu di eseguisce un cliente di capa di cunsensu.Per pudè cumunicà in modu sicuru, un token JWT deve esse passatu à ogni cliente.A sezione "Esecuzione di un Node" di ethereum.org di u situ web hè aghjurnata per descriverà questi passi in più detail.

Vale a pena enfatizà chì mentre sò tramindui parte di a versione di u cliente di a capa di cunsensu, eseguisce un nodu di catena di faro hè diversu da eseguisce un cliente verificatore.I pledgers duveranu eseguisce i dui, mentre chì l'operatori di nodi sò solu bisognu di eseguisce u primu.Stu articulu spiega a diffarenza trà sti dui cumpunenti in più detail.

Inoltre, nutate chì ogni capa mantene un settore separatu di nodi peer è espone a so propria API.tramindui l'API Beacon è JSON RPC continuanu à travaglià cum'è previstu.

2. Chì aghju bisognu à fà cum'è pegnu ?

Cum'è l'esitatu sopra, un verificatore nantu à una catena di faro hà bisognu di eseguisce u cliente di a capa di esecuzione dopu a fusione in più di u cliente di a capa di cunsensu.Hè assai ricumandemu chì i prughjetti facenu questu prima di a fusione, ma alcuni validatori anu esternalizatu queste funzioni à i fornitori di terzu.Questu hè pussibule perchè l'unicu dati necessariu per a capa di esecutivu hè l'aghjurnamentu di u cuntrattu di depositu.

Dopu a fusione, i validatori anu da assicurà chì e transazzioni di l'utilizatori è i blocchi di transizione statali chì creanu è pruvucanu sò validi.Per fà quessa, ogni nodu di a catena di balise deve esse assuciatu cù un cliente di capa di esecutivu.Nota chì parechji validatori ponu sempre esse accoppiati cù un unicu nodu di catena di faro è una combinazione di cliente di strata di esecuzione.Questu espansione a rispunsabilità di u validatore, ma ancu intitulà u validatore chì prupone u bloccu à a tarifa di priorità di transazzione assuciata (chì attualmente appartene à u minatore).

Mentre i premii di verificatore sò sempre generati nantu à a catena di balise è necessitanu un aghjurnamentu di a rete successiva per esse ritiratu, i tariffi di transazzione seranu pagati, distrutti è distribuiti nantu à a capa di esecutivu.I verificatori ponu designà ogni indirizzu Ether cum'è u destinatariu di a tarifa di transazzione.

Dopu avè aghjurnatu u cliente di cunsensu, assicuratevi di stabilisce u destinatariu di a tarifa cum'è parte di a cunfigurazione di u cliente di l'autentificatore per assicurà chì i tariffi di transazzione sò mandati à l'indirizzu chì cuntrolla.Sè vo aduprate un fornitore di terzu per l'impegnu, tocca à u fornitore chì sceglite di specificà cumu si sò attribuiti sti tariffi.

Staking Launchpad hà una lista di verificazione di preparazione cunsolidata chì i pledgers ponu aduprà per assicurà chì anu cumpletu ogni passu di u prucessu.EthStaker ospita ancu workshop di preparazione di validatori è prughjettanu d'ospitu workshop supplementari.

Pledgers chì vulianu eseguisce validatori nantu à a rete di teste in preparazione per a cunversione PoS di a rete principale pò fà cusì nantu à a rete di teste di Goerli (chì hà avà finitu a fusione), chì hà ancu una istanza di Staking Launchpad.

3. Perchè ci hè una larga gamma di date previste per a Difficultà Terminal Total (TTD) ?

A difficultà aghjunta à ogni blocu dipende da l'aritmetica di a rete inestabile, è se più aritmetica si unisce à a reta, u TTD serà righjuntu prima.In listessu modu, se a putenza aritmetica abbanduneghja a reta, u tempu d'arrivu TTD serà ritardatu.In u casu di una calata significativa di u livellu di putenza, un valore di cobertura TTD pò esse coordinatu cum'è hè fattu nantu à a reta di teste Ropsten.

4. Cum'è un sviluppatore d'applicazioni o strumentu, chì deve fà ?

Cum'è l'esitatu in l'articulu precedente, l'impattu di a fusione nantu à u subset di cuntratti implementati in Etherpad hè minimu è tutti i cuntratti ùn deve esse micca rottu.Inoltre, a maiò parte di i punti finali di l'API di l'utilizatori restanu stabili (salvo chì ùn utilizate micca metudi specifichi di prova di carichi di travagliu cum'è eth_getWork).

Dice questu, a maiò parte di l'applicazioni nantu à l'ethereu implicanu assai più cà i cuntratti in catena.Avà hè u tempu di assicurà chì u codice front-end, l'arnesi, i pipelines di implementazione, è altri cumpunenti off-chain funzionanu cum'è previstu.Ricumandemu fermamente chì i sviluppatori eseguinu un ciclu di prova è implementazione cumpletu nantu à Sepolia o Goerli è segnalanu ogni prublema di uttellu o di dipendenza à i mantenitori di quelli prughjetti.Sè ùn site micca sicuru d'induve apre un prublema, per piacè utilizate stu repository.

Inoltre, per piacè nutate chì tutte e rete di teste, eccettu Sepolia è Goerli, saranu obsolete dopu a fusione.Sè vo site un utilizatore di Ropsten, Rinkeby o Kiln, avete da pensà à migrà à Goerli o Sepolia.per più infurmazione nantu à questu, vede quì.

5. Cum'è un utilizatore di Ether o detentore di ETH, chì aghju bisognu di fà?

Sia chì aduprate una app Ether in a catena, tene ETH in un scambiu, o avete una billetera in a vostra custodia, ùn avete micca bisognu di fà nunda.Se l'app, u scambiu o a billetera chì stai aduprate furnisce struzzioni o cunsiglii supplementari, duvete verificà chì sti struzzioni o cunsiglii venenu da elli.Per piacè fate attenzione à i scams!

6. Ci hè qualcosa altru chì possu fà cum'è un minatore di ethereu ?

No. Sè vo minà nantu à a rete Ethernet principale, duvete sapè chì dopu à a fusione, a reta operarà interamente sottu l'algoritmu Proof of Stake (PoS), è à quellu puntu, a minera POW ùn serà più pussibule.

7. Chì succede si sò un minatore o un operatore di node è ùn sò micca implicatu in l'aghjurnamentu?

Sè vo aduprate un cliente ethereu chì ùn hè micca aghjurnatu à l'ultima versione (cum'è listata sopra), u vostru cliente serà sincronizatu à u blockchain pre-fork una volta chì a reta hà cumpletu l'aghjurnamentu.

Serete chjappu nantu à una catena incompatibile chì seguita i vechji regule è ùn puderà micca mandà muniti Ether o operate nantu à a reta di Ether fusionata.

8. Cum'è verificatore, possu ritirà u mo interessu ETH prumessu?

No. A fusione hè l'aghjurnamentu più cumplessu à l'Ether finu à a data, è per minimizzà u risicu di l'outages di a rete, avemu pigliatu un accostu minimalista chì esclude qualsiasi cambiamenti non transitori in questa aghjurnazione.

I ritirati da a catena di balise ponu esse introduttu in a prima aghjurnazione dopu a fusione.Specificazioni per i strati di Consensus è Esecuzione sò in sviluppu.

9. Aghju più dumande, induve possu dumandà ?

Ci sarà una chjama di a cumunità annantu à a fusione u 9 di settembre à 14:00 UTC, induve pudete unisce cù sviluppatori di clienti, membri ETHStaker, circadori è più!

Grazie!

A transizione à Proof of Stake (PoS) per Ether hè stata in u travagliu per un bellu pezzu.Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu à a ricerca, u sviluppu, l'analisi, a prova, a rottura, a riparazione o a spiegà tuttu ciò chì riguarda a Merge (The Merge).

Ci hè troppu cuntributori per listinu quì annantu à l'anni, ma sapete quale site.Ùn avemu micca pussutu custruisce sta cattedrale senza voi tutti.

Quandu sarà a fusione ?Serà assai prestu.


Tempu di Postu: Aug-26-2022